מחדשים את האמבטיה – בעיות נפוצות ודרכי הטיפול בהן

אנחנו רגילים להתייחס לאמבטיה שלנו בתור מובנת מאליה – היא תמיד נמצאת שם בשבילנו, אינה מוחלפת בפרקי זמן קצרים, עמידה וחזקה לאורך שנים. אלא שבסופו של דבר, בשל שחיקה או חבלה, גם האמבטיה האיכותית והמפנקת ביותר תסבול מבעיות שונות לאורך השנים. בשורות הקרובות נסקור את כל הבעיות שעלולות להתפתח אצלכם באמבטיה, וגם נלמדכם על השיטות לטפל בהן בצורה מהירה וזולה יחסית.

מחדשים את האמבטיה – בעיות נפוצות ודרכי הטיפול בהן

בעיות באמבטיות פח בציפוי אמייל 

זהו סוג האמבטיות הנפוץ ביותר בישראל משום מחירן הזול והעמידות הטובה לאורך זמן. מבנה האמבטיה מורכב מפח כשמעליו ציפוי אמייל שאוטם ומונע חדירת מים אל המתכת. בעיה נפוצה שמתפתחת עם הזמן באמבטיות מסוג זה היא סדק או שבר קטן באמייל. במקרה שכזה ניתן לבצע צביעה של האמבטיה ללא כל בעיה, עם מגוון צבעים אפוקסיים או אקריליים לבחירה. כאשר מדובר בסדק עמוק יותר, מים חודרים לעומק שכבת האמייל, באים במגע עם הפח וגורמים להתפתחות חלודה. במקרה שכזה עדיף לשייף את האמייל ולבצע ציפוי מחדש. האפשרות של צביעת אמבטיה אינה אפשרית כאשר מדובר בשבר גדול ואז בדרך כלל יוצע לכם לבנות את החלק השבור מחדש באמצעות פיברגלאס. 

 

בעיות באמבטיות אקריליות

אמבטיות אלו מיוצרות בשיטת יציקת אקריל לתוך תבניות מוכנות מראש כך שהאמבטיה מורכבת כולה מחתיכה אחת של חומר. היתרון הגדול של האקריל הוא שאין בו מתכות, כך שלעולם לא תסבלו מבעיות חלודה באמבטיה

 

תהליך תיקון מקצועי, מהיר ואיכותי

מה שכן עלול להתרחש, בדיוק כמו באמבטיות הפח בציפוי אמייל, הוא סדק או שבר כתוצאה משחיקה או חבלה, אך הטיפול בהם הוא באופן שונה לגמרי. תיקון שבר באמבטיה אקרילית מבוצע תוך שימוש בבד סיבי זכוכית ספוג בפוליאסטר, כך שלאחר ייבוש הוא עובר ציפוי באמצעות פוליאוריטן או צבע אפוקסי. כאשר מדובר בסדק ממש גדול וחמור שגורם למים להגיע עד לשכבת הריצוף שתחתיה, קיימת אפשרות להלביש מבנה אמבטיה חדש על פני המבנה הקיים. התהליך אורך מספר שעות בודדות והמחיר זול משמעותית משיפוץ האמבטיה לגמרי.

 

ומתי כן כדאי להחליף את האמבטיה? 

כאשר מצב האמבטיה חמור, קיימים שברים וסדקים רבים וחלודה וריקבון במצב מתקדם, מומלץ להחליף את האמבטיה לגמרי. הלבשת אמבטיה במקום התקנה של אחת חדשה היא לעיתים רבות גם עניין של צורך, כאשר מעוניינים באמבטיה גדולה או קטנה יותר, או לשנות את המיקום שלה במרחב החדר. מאיזו סיבה שלא תהיה, כדאי לכם להתקשר עם "תותי אמבטיות" לשם ביצוע המשימה. אנו מציעים את כל שירותי התיקון, החידוש והשיפוץ לכל סוגי האמבטיות, תוך יישום מקצועי ומהיר בשטח וקבלת אחריות מלאה על העבודה. לפרטים נוספים צרו עימנו קשר במספר 052-7734099 ונשמח לעמוד לרשותכם ולענות לכם על כל שאלה. 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן