לוקחים את עתיד המשפחה בידיים וחותמים על צוואה

אתם משקיעים לא מעט מאמצים לאורך שנות החיים שלכם על מנת ליצור את היציבות הכלכלית הדרושה לכם על מנת להחזיק את הבית והמשפחה. אותם הנכסים שצברתם במהלך שנות החיים יהפכו ביום מן הימים להיות נכס בראשות היורשים שלכם. בדיוק בשביל זה מומלץ לערוך צוואה בעזרת עורך דין אוהד שוהם אשר תשמור על זכויותיהם של היורשים.

לוקחים את עתיד המשפחה בידיים וחותמים על צוואה

מגינים על כל בני המשפחה

העיסוק בתחום הירושות והעיזבונות הוא עיסוק מאתגר מאוד לרבים מהאוכלוסייה אשר לא רוצים לחשוב על אירועים מסוג זה. יחד עם זאת, אחד מהמסמכים החשובים ביותר בחייו של כל אדם הוא צוואה, אשר יכולה להפוך את חייהם של היורשים הפוטנציאליים לנוחים הרבה יותר – ולהביא ליישוב סכסוכים בנוגע לכסף בתוך המשפחה.

 

חלוקת נכסים הוגנת

כאשר אתם מגיעים לנקודת האל חזור, בה אין עוד ברירה אלא לקחת את האחריות על עתידם הכלכלי של הילדים, אתם רוצים לערוך צוואה בעלת תוקף משפטי בעזרתו של עו"ד צוואות. עורך דין יכול להביא אתכם למצב בו חלוקת נכסים בין כל בני המשפחה מעוגנת בצורה משפטית ומגנה על בני המשפחה בצורה שווה בדיוק כפי שאתם הייתם רוצים לעשות. אתם רק צריכים להגיע למעמד אל מול עורך דין כאשר אתם יודעים מהי החלוקה הרצויה או שאתם מוכנים לעשות את אותם הברורים ולהגיע על חלוקה שוויונית של הנכסים לטובת כל הילדים.

 

ליווי משפטי של היורשים

בבוא העת, כאשר הילדים שלכם יאלצו להתמודד עם קיומה של הצוואה, רצוי למנוע מצב בו בית המשפט נדרש להוציא בקשת ביטול צו קיום צוואה עקב אי-סדרים שהתגלו בצוואה שכתבתם. בדיוק מסיבה זו חשוב לכתוב את הצוואה אל מול עורך דין מיומן בתחומו אשר יכול לצפות כל קושי אפשרי בקיום הצוואה ולהביא את הילדים שלכם למצב בו הם מקבלים את כל הרכוש בדיוק כפי שציפיתם וקיוויתם.

עורך דין אוהד שוהם עוסק בשנים האחרונות בדיני ירושות ועיזבונות ומאפשר למשפחות רבות להגיע למצב בו הן ממצות את כל ההליכים המשפטיים בנוגע לצו ירושה ומקבלות את  הירושה בדיוק כפי שרצו ההורים. אז אם גם אתם רוצים לדאוג לעתיד הילדים צרו קשר עוד היום בטלפון: 077-510-0268.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן