מה כדאי לעשות כשמאשימים אותי בביצוע עבירה ומכניסים למעצר

מה עושים כשאני מואשם בביצוע עבירה על החוק

במדינת ישראל כבדאר העולם, מרבית אזרחי המדינה הינם אנשים טובים שומרי חוק. אך לפעמים ישנם מקרים שאדם יבצע עבירה על החוק, גם אם לא במכוון. אז ייתכן שיאשימו אותנו בביצוע עבירה פלילית. במצבים שכאלו כנראה תפתח חקירת משטרה, אולי נזומן לתת עדות או להיחקר תחת אזהרה ואף ייתכן שיכניסו אותנו למעצר עד תום ההליכים. מי שמוצא את עצמו בתוך חקירה פלילית, מומלץ לו להסתייע בשירותיו של עורך דין מקצועי, בעדיפות אחד שמתמחה בפלילים. אם אנחנו לא מצליחים להשיג אחד בעצמנו, הסנגוריה הציבורית יכולה למנות אחד בחינם בשבילנו. תפקידו יהיה להגן עלינו ולייצג אותנו בהליכים השונים בבית המשפט. אבל, מכיוון שאלו עורכי דין ציבוריים שנמצאים תחת עומס גדול ולא פנויים להשקיע את מיטב מרצם וזמנם בנו, ייתכן שנעדיף להיעזר בשירותיהם של עורכי דין פלילי במרכז או בשאר חלקי הארץ.

באילו עבירות יכולים להאשים אותי ולהכניס אותי למעצר

בין מאות סעיפי חוק העונשין יש הרבה עבירות שונות, למשל עבירות מסוג הריגה ורצח על סעיפיהם השונים, פגיעה בגופו או ברכושו של אדם וכן עבירות רבות נוספות. לכל עבירה יש הגדרות שונות בחוק מה בדיוק צריך לקרות כדי שנואשם בה ואילו ראיות צריך להביא לכך. לדוגמא, אילו דברים צריכים להיות מוכחים מבחינה פיזית, וגם מה צריך להוכיח לגבי המודעות שלנו לביצוע העבירה שבה אנו מואשמים. כדי להרשיע אותנו יצטרכו להביא ראיות חד משמעיות שמעידות על כך. אם במסגרת ההליך הפלילי הכניסו אתכם למעצר ולדעתכם מספיק מעצר בית או שאתם לא מהווים סכנה לציבור ורוצים להיות משוחררים לבית שלכם, כדאי לפנות להתייעצות עם עו"ד מעצרים.

איך אני מוצא עורך דין טוב שיוכל לעזור לי?

אם לצערנו הגעת למצב שאין ברירה אלא להיעזר באיש מקצוע שיעזור להיחלץ מההליך הפלילי בו אנחנו מואשמים, בצדק או שלא, אין סיבה לבזבז את הזמן. ישנם בשוק משרדי עורכי דין שמתמחים בטיפול בהליך הפלילי. משרד עורכי דין מנשה – רון הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר.  ליצירת קשר 03-9158500

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן