מחפשים הלוואות לעסקים קטנים מהר?

עסקים קטנים נתקלים באחת הבעיות שמעידה על קיומם והיא בעיית המימון, הפיתרון לכך הוא הלוואות לעסקים קטנים בתנאים משתלמים. רבים יודעים כי עסקים גדולים יכולים לקבל מגוון רחב ביותר של אפשרויות מימון כמו : דרך בנק, קרנות הלוואות , משכון של דירה ועוד.  עסקים קטנים אינם יכולים לנצל זאת, כי אין להם מספיק כסף ובטחונות ולכן הם נאלצים לבקש הלוואה מהבנק, שפעמים רבות נאלץ לסרב להם כי הוא לא בטוח שהם יצליחו לשלם את ההחזר, ואז הם נותרים מול שוקת שבורה. מאמר זה רובו ככולו, יעסוק בנושא של הלוואה בערבות המדינה הוא יעניק את כל המידע האפשרי אודות נושא זה, הוא יעזור לרבים מהעסקים הקטנים להצליח לעבור את ההתחלה הקשה בטוב.

הלוואות בערבות המדינה – על מה מדובר

הלוואה בערבות המדינה, היא הלוואה לטווח ארוך. הלווה מקבל את אישור ההלוואה המדוברת מהקרן העובדת בשיתוף פעולה עם הבנקים הגדולים בארץ והם המעניקים בסופו של דבר את ההלוואה. הלוואות הן בערבות הבנק וההחזר מתבצע כמו כל החזר ישירות לבנק.

אם כך, רבים שואלים מה ההבדל בין הלוואה "רגילה" מהבנק להלוואה בערבות המדינה. ההבדל בעיקר הוא, שעבור חלק נכבד מהסכום הבנק מקבל ערבות מהמדינה, לכך כי הסכום יוחזר לו במלואו. ההלוואה הזו מעניקה לבנק ערבויות של בין 90-75 אחוז, שאר הערבויות מסופקות על ידי העסק כך הבנקים מוכנים להעניק לעסק חדש הלוואה.

כיצד עובדת הלוואה בערבות המדינה?

לא לכל עסק כדאי לקבל הלוואה בערבות המדינה. על מנת לקבל בסופו של דבר את ההלוואה הזו עליו לעבור תהליך יחסית מורכב, הדורש ניירת ואישורים, ורק אם ביצע את התהליך בהצלחה הוא יוכל לקבל את ההלוואה הזו. ההלוואה אינה ניתנת באופן אוטומטי לכל עסק, אלא העסק צריך לעמוד בתנאי הסף של הקרן. המטרה של תנאי הסף היא לסנן עסקים שאינם עומדים בהם.

חשב לדעת את תנאי הסף, וניתן למצוא אותם באתר של הקרן. מומלץ להסתייע ביועץ מומחה לתהליך זה, לדוגמת יעקב אלון מחברת סל יועצים המתמחה בהלוואות בערבות המדינה או בנקים.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן