פרקט בשרון – פרקטים לכל חלום

זה כבר נבדק והוכח שרצפת הפרקט היא הריצוף האהוב ביותר על הישראליים. הפרקט מעניק לבית שלנו מראה חמים וביתי עם אווירה יוקרתית ועוד המון יתרונות נפלאים. אם אתם רוצים להגשים חלום ולהתחדש עם פרקט שמותאם אישית לביתכם – כדאי שתכירו את בוטיק ריצופי העץ "פרקט בשרון" שמציע לכם למעלה מ350 דגמי פרקטים ייחודיים.

חברת פרקט בשרון מציעה ללקוחותיה פרקטים באיכות הגבוהה ביותר ומבחר עשיר של סגנונות עיצוב ודגמים מעניינים, חדשניים וכמובן גם קלאסיים. תוכלו למצוא שם למעלה מ-350 סוגי פרקט משלל זני העץ, טקסטורות, צבעים וגימורים: פרקט תלת שכבתי, פרקט פולימרי, פרקט SPC, פרקט למינציה ועוד מגוון ענק שמגיע ממיטב היצרניות עליהם נדבר בהמשך.

תופרים לכם פרקט באופן אישי

כשתגיעו לאולם התצוגה אתם תגלו צוות אדיב, חייכן שנהנה להקשיב ללקוחותיו (ומציע לכם קפה אספרסו נפלא 😊 ומבין שכל אחד מאיתנו הוא שונה ומגיע עם אילוצי חלל ומקום שונים וכמובן תקציב שונה – לכן, הם תמיד יציעו לכם פתרונות באופן אישי במסגרת התקציב שקבעתם. בניגוד למה שרבים חושבים שפרקט הוא "לעשירים בלבד" – פרקט בשרון מוכיחים לנו אחרת עם פרויקטים ייחודים שנעים על סקאלת מחירים רחבה – החל מתקציבים נמוכים ועד לתקציבים יוקרתיים. כל אחד מכם יוכל למצוא פרקט שיתאים לבית ויהפוך את החלל לחלומי.

(צילום: פרקט בשרון)

עובדים עם יצרני הפרקטים המובילים בעולם

פרקט בשרון עובדים עם ארבעת החברות המובילות בייצור פרקטים באירופה שעומדות בתנאי התקן המחמירים ביותר:

  • קרונושפאן – יצרנית פרקט למינציה המובילה בגרמניה עם טכניקות הייצור החדשניות והמתקדמות ביותר בשוק – מייצרת פרקטים מרהיבים, איכותיים עם עמידות גבוה. הפרקטים מצופים בחומרים אנטי בקטריאליים וחומרים דוחי כתמים שיאפשרו לכם ליהנות מריצוף עוצר נשימה לעוד שנים ארוכות. כמו כן, בכל העיצובים שלהם הם שמים דגש על איכות, חדשנות טרנדיות לצד קלאסיות – מה שהופך אותם לחברה על זמנית.
  • Tarket – אחת יצרניות הפרקטים הוותיקות ביותר באירופה עם ניסיון של 130 שנה. בכל העיצובים שלהם הם שמים דגש על התאמה בין הפרקט לייעוד שלו והם דואגים להתאים כל סוג למבנה או השטח. טאקרט מייצרת מגוון רחב של פרקטים עם קולקציות מגוונות וחדשניות.
  • Kronotex – Kronotex מוכרת בעיקר בפרקט הלמינציה האיכותי והיא מייצרת מבחר ענק של דגמים עם הדפסים, טקסטורות ייחודים במיוחד. גם כאן תוכלו ליהנות מדגמים קלאסיים ונצחיים לצד דגמים נועזים ויצירתיים שמעניקים טוויסט שונה לכל חלל. היא נחשבת לאחת היצרניות פרקט הלמינציה החזקות ביותר באירופה ומציעה למעלה מ-200 גוונים.

 

(צילום: פרקט בשרון)

לסיכום,

כשזה מגיע לריצוף של הבית שלכם, חשוב לבחור בחברה מקצועית, אמינה שמעניקה לכם ליווי לאורך כל התהליך ושתתאים עבורכם את הפרקט המושלם. אחרי הכול ריצוף זה צריך ללוות אתכם עוד שנים ארוכות ואתם בוודאי תעדיפו שיהיה איכותי, עמיד וכמובן אחד כזה שמותאם לכם אישית. מוזמנים להגיע לאולם התצוגה של פרקט בשרון וליהנות ממבחר ענק, שירות חסר פשרות ומחירים נוחים.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן